Oon yksin täällä, kun muut ovat sirkuksessa. On pakko kirjottaa tänne,  kun kukaan tytöistä ei ole kuuntelemassa mun juttuja. Hykertelen täällä yksikseni, kun päivällä pesin pyykkiä ja äsken sitten oveen koputettiin. Arvelin, että Elisa on tullut käväseen. Ei se sitten ollutkaan Elsu, vaan varahelinä (taloudenhoitaja nro. 2). "Jona", hän sanoi ja ojensi mulle sukan! Siis olin tiputtanut sen pyykkireissulla ja nyt se toi sukan oikeeseen osoitteeseen ja tiesi jopa mun nimen. :D :D

Eilen käytiin pikaisesti syömässä keskustassa kun auringonpolttamina ja nuutuneina ei muuhun riittänyt virtaa. Käytiin aivan loistavassa Italialaisessa. Söin alkuruoaksi valkosipulileipää ja paistettuja perunoita. Ruoaksi spagetti bolognesen ja ison limskan. Jälkkäriksi vielä mansikkapirtelö. Ruoka oli taivaallista ja koko lysti maksoi 3,9 euroa. Pikaisesti täällä ei kykene kukaan tekemään mitään, sillä kello kulkee täällä nopeammin kuin Suomessa. Reissussa meni taas koko päivä.

Tulispa se Tuti jo - onpas tylsää olla yksin...